luni, 2 mai 2011

Tutunul omoara neuronul...

Am constatat ca nu e bine sa mai fumezi pe strada...atunci cand ai tigari,bineinteles.
Am zis ca nu e bine,nu ca nu e frumos,ca asta stiam de mult,da'mai e cineva care sa mai respecte regulile de buna-purtare?
Mergeam intr-o dimineata pe strada in drum spre scoala,cu tigarea in mana , dormind inca pana la metrou.Nu apuc bine sa dau coltul,coltul strazii,nu altul,in fata colegiului Mihai Viteazul,cand ma apeleaza unul:Zalut,imi dai si mie o zigara?
Ma uit la el,mare,colorat de la mama natura si arab pe deasupra.Raman prostit si ma uit ca boul,si astia au ajuns sa ceara,pai atunci un copil al strazii ce sa mai faca si el?
Alta dimineata,ies din magazin,imi aprind o tigare,deasemenea adormit,si iar ma trezesc brusc:
-Da mancati-as si mie o tigare,ca ti-o platesc.
-Nu am,e ultima,zic eu sperand sa nu ma fi vazut ca am bagat pachetul in rucsac.
-Haai ,ma ,ca mi-am facut si o o cafea...
Alta zi,aproape de metrou,venea spre mine o super-blonda,coborata dintr-un jeep,dracu ii stie marca.Ma uitam la ea cu cata prestanta isi misca jeansii,si cand ajunge langa mine,surpriza:Imi dai si mie o tigare?
Doamne,si daca nu as mai fuma,si sa imi iasa bube de pofta si nu as cere pe strada o tigare cuiva...Ramai blocat si te lasi de fumat...cel putin pe strada.
Dimineti diferite,comportamente asemanatoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu