vineri, 22 aprilie 2011

Cam asa...

Cuvintele imi umbla prin cap.mai ceva ca o morisca...se invart,se impletesc,se despletesc...si nu se intampla nimic.Plesneste capul meu si ma dor cuvintele pana in stomac.Imi este greata de la gatitul fripturii,am cam uitat exercitiul gatitului...si nu prea stiu ca ce bun toate astea.Am gatit,ca sa am ce arunca...nu sunt nici vegetarian,nici lacto mai stiu eu ce...si nici macar carnivor.Pentru mine mancarea este o mare risipa de energie:gatesti,apoi mananci cu pofta lingandu-ti toate cele,apoi elimini.La ce bun?
Nu era mai simplu sa ne hranim cu ganduri?
Sa ne tina de foame cat pentru o viata:iubirea,dorinta...sa infulecam liberi din virtuti pe care sa le tinem undeva ascunse in inima,nu sa le eliminam ca pe mancare...
Pacat ca nu am lasat Savanta sa traiasca,acum probabil nu mai fugeam ca disperatii pentru afacerea ce se numeste sarbatoarea de peste doua zile.Am fi avut pastilele ce inlocuiau mancarea:o pastila pentru un fruct anume,sau una pentru cine stie ce mancare exotica....
Orice sarbatoare este o afacere,din care prostimea nu se alege decat cu matul plin ,fara rost,umfland buzunarele celor ce profita.Lumea civilizata face discount-uri,in Romanica ,totul ia foc cand sunt Sarbatori.totul de la cel mai mic comerciant(tiganca cu urzici) pana la supermarketul cel mai tare.Totul scump,romanul insa isi goleste buzunarele...pentru un burtihan plin doua trei zile.
Cum sa fie fericite sarbatorile,cand miroase a aburi de alcool si ragaie o intrega natiune cu matul plin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu