vineri, 10 decembrie 2010

Dependenta

Nu credeam ca voi putea sa spun vreodata ca sunt dependent de ceva.Ei bine,am constatat ca da.He,he,he,stai nu sari,dependenta mea nu esti nici pe departe tu,cea careia nu ii mai cunosc chipul,nici tu,muza mea intr-ale desenului.E ceva,ceva ce nu am spus,pentru ca am fost reinvatat sa imi pun masca sociala de dragul a ce crede lumea.Asta pentru ca mi s-a spus,mi s-a indus ca reprezint in ochii unora un model. Desigur,dar ,pana si modelele sunt oameni de rand,cu bune si rele.Trecuti de multe crize:criza de la 50,criza financiara care are sa dureze in Romania inca 50...

Deci,sa vorbesc despre dependenta.Iar sari?
Nu m-am apucat inca de etnobotanice,caine sunt, da nu maidanez.Asculta si taci...si nu imi aprinde lumina,urasc lumina artificiala.Aprinde la tine acasa zeci de lumini,zeci de neoane care sa iti imunga ochii,aici lasa cel mult o lumanare,ce nevoie ai sa ma vezi?
E de preferat sa ma simti...aproape.

In pragul Sarbatorilor crizate,ramas fara bani,a trebuit sa renunt la :cafea,tigari(pentru mine a fuma nu e o necesitate).Asta nu a fost o criza,deci nici nu se poate numi dependenta.
Mi-a lipsit insa,vreo cateva zile la rand painea,de fapt maruntul de paine,si asta am resimtit-o din plin.Noroc ca ,romanul s-a nascut inventiv.Cu ceva faina si ceva malai,am facut turtite,numai bune de mancat.Deci,concluzia ca sunt dependent de paine,nu de toate cele care imi lipsesc.

Si am inteles rostul cuvintelor din Tatal nostru:da-ne noua painea noastra cea de toate zilele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu