sâmbătă, 15 februarie 2014

Lectia de onestitate-ep.2

Daca tot suntem la ora de depanat amintiri,sa mai aducem in actualitate o intamplare petrecuta prin 86!

Proaspat angajat al unei fabrici de confectii,ICTB,fosta Apaca,lucram direct in productie,ca masinist,sau confectioner,cum se numea. Aveam un plan de facut pe cate nu il realizam niciodata,nu aveam indemanarea necesara.Dar,ma straduiam,Incercam sa ma integrez intr-un colectiv numai de femei.
In pauze ieseam la tigara cu una din colege. Stateam de vorba cu ea despre cate in luna si in stele,aflam despre viata complicata pe care o avea.

In jurul meu era o mare de femei,care atunci cand veneau la lucru se dezbracau fara nici o jena in fata mea. Si,recunosc am vazut atunci la sutiene cat pentru o viata...

Dintre toate,erau doua cu care ma intelegeam ,nu conteaza numele lor ci doar atitudinea. In spatele meu,era o femeie tacuta,cu mari probleme acasa,un sot betiv,o fata rebela,in stanga mea era cea cu care ieseam la tigara,o femeie asa zis usoara,care isi vindea trupul pentru a-si creste fiul facut cu un arab.

Cand intram in tura,schimbam doua trei vorbe cu cea din spate,apoi imi vedeam de treaba. Ma schimbam de lucru la toaleta barbatilor,un loc murdar in care abia aveai unde iti pune lucrurile. Intr-o zi,m-am razvratit si m-am schimbat in fata colegelor care imi aratau sanii,dar care au ramas oripilate de gest.

Ar trebui mentionat ca niciodata cele doua dragi mie nu ma oripilasera cu goliciunea lor ,avand bun simt si ferindu-se oarecum de privirile mele.
''Femeia''usoara ma ruga sa ma intorc.  Sa se schimbe. Iar pe ''betiva'' nu o vazusem niciodata schimbandu- se in fata mea.

Intr- o zi ma trezesc cu o intrebare din partea mesterei ce pastorea echipa:
-Auzi,tu pe care o preferi,pe curva sau pe betiva?
Ma uit candid la domnia sa si ii raspund:
- Pe dumneavoastra doamna,am senzatia ca aveti cate ceva din fiecare.

Raspunsul meu a facut-o pe doamna cea grasa si frustrata sa ma reclame la seful de sectie. Morala-am fost mutat disciplinar la magazia unde am fost pret de cativa ani primitor distribuitor.  

Ar trebui sa multumesc macar acum ca am ajuns intr-un final la locul unde am lucrat pret de ceva vreme.


Trebuie sa mentionez ca lectia de onestitate venea din partea celor doua nicidecum din partea celor care ma inconjurau.

Un comentariu:

  1. Asta mi s-a parut una din lectiile cu dublu talc. Doamna grasa si frustrata ti-a facut un mare bine, trebuia sa te dezbraci si in fata ei!

    RăspundețiȘtergere